Vinted pinigų grąžinimo politika

Kai prekių įsigyji paspaudęs mygtuką Pirkti, t. y. kai perki tiesiai per Vinted, tavo užsakymui galioja Pirkėjo Apsauga.

Pirkėjo Apsauga galioja iki tol, kol tavo užsakymas įvykdomas. Su ja gali atgauti pinigus, jei prekė:

  • Taip ir neatvyksta
  • Yra pažeista pristatymo metu
  • Visiškai neatitinka aprašymo

Rekomenduojame atsisakyti siuntos, jei ji aiškiai buvo pažeista gabenimo metu – tai padės tau susigrąžinti pinigus.

Yra problemų dėl prekės, kuri priklauso rinkiniui? Turėsi grąžinti visas tam rinkiniui priklausančias prekes, kad galėtum atgauti pinigus. Tokiu atveju, pinigai tau bus grąžinti už visą rinkinį.

Nupirkta prekė tau netinka arba yra ne tavo stiliaus?

Deja, tokiu atveju Pirkėjo Apsauga negalioja. Gali vis tiek pasikalbėti su pardavėju apie prekės grąžinimo galimybę, bet galutinį sprendimą priima pardavėjas. Taip pat gali įkelti prekę į savo Vinted spintą ir taip ją parduoti kitiems.

Kaip susigrąžinti pinigus?

Pinigus susigrąžinsi, atlikęs 4 veiksmus:

  1. Pateik prašymą per 2 dienas (po to, kai užsakymo būklė pasikeičia į „pristatyta“)
  2. Susirašyk su pardavėju arba susisiek su mumis
  3. Grąžink prekę
  4. Atgauk pinigus
1. Pateik prašymą per 2 dienas

Kad susigrąžintum pinigus, spausk Turiu problemą susirašinėjimo su pardavėju lange. Turi tą padaryti per 2 dienas nuo užsakymo pažymėjimo „pristatyta“, net jei iš tikrųjų siunta ir neatvyko. Tai sustabdys tavo užsakymą, o mes saugosime mokėjimą, kol problema bus išspręsta.

Svarbu
Jei praleisi 2 dienas nesusisiekęs su pardavėju, taip pat jei paspausi mygtuką Viskas yra gerai, tavo užsakymas bus užbaigtas. Pirkėjo Apsauga nebegalios, o mes negalėsime tau sugrąžinti pinigų. Vis dėlto, gali bandyti išspręsti problemą kartu su pardavėju.
2. Susirašyk su pardavėju arba susisiek su mumis

Rekomenduojame ieškoti bendro susitarimo su pardavėju. Jei pateikei prašymą per 2 dienas (žr. aukščiau), gali priimti vieną iš šių sprendimų:

  • Pasilikti prekę — Susirašinėjimo su pardavėju lange, spausk Problemos informacija, tuomet rinkis Problema išspręsta, kad užbaigtum užsakymą, o mokėjimas būtų pervestas pardavėjui.
  • Grąžinti prekę — Gali susitarti grąžinti prekę pardavėjui ir susigrąžinti už ją pinigus.

Neprivalai mums pranešti apie savo pasirinktą sprendimą, nebent negalėtum priimti bendro susitarimo su pardavėju. Jei taip nutiktų, susisiek su mumis problemos informacijos lange. Mes išnagrinėsime situaciją ir priimsime galutinį sprendimą. Jei manysime, kad prekė visiškai neatitinka aprašymo – grąžinsime tau pinigus.

3. Grąžink prekę

Štai detali instrukcija, kaip grąžinti prekę.

Svarbu
Dažniausiai pirkėjai padengia pašto išlaidas už prekės grąžinimą, nebent kartu su pardavėju susitarsite kitaip.

Siuntos grąžinimo kaina priklauso nuo siuntimo paslaugos teikėjo, kurį pasirinksite kartu su pardavėju. Bet kuris teikėjas tinkamas, jei tik teikia siuntos sekimo paslaugą.

4. Atgauk pinigus

Savo pinigus atgausi į tą pačią elektroninę piniginę arba banko sąskaitą, iš kurios mokėjai. Pervedimo laikas priklauso nuo mokėjimo būdo, kuris buvo pasirinktas atliekant užsakymą.

Sužinok daugiau apie pinigų grąžinimą ir pinigų pervedimo trukmę.

Daugiau informacijos rasi Bendrosiose taisyklėse

Ar šis atsakymas pagelbėjo? ar
Susisiek su mumis