Siuntos sekimas

Tiek pirkėjas, tiek pardavėjas gali sekti savo siuntą. Tokia funkcija galima tuomet, jei prekės buvo:

  • Įsigytos pasinaudojus mygtuku Pirkti ir
  • išsiųstos pagal mūsų pateiktas instrukcijas Vinted

Sekti siuntą galima pasinaudojus bet kuriuo siuntimo būdu, išskyrus pardavėjo parinktą siuntimą.

Kad galėtum sekti siuntą:

  1. Apsilankyk susirašinėjimo su savo pirkėju ar pardavėju lange
  2. Spausk Sekti siuntą

Ten pamatysi naujausią siuntos pristatymo informaciją ir siuntos numerį. Šį numerį taip pat gali panaudoti norėdamas sekti siuntą tiesiogiai savo siuntimo paslaugų teikėjo puslapyje.

Atkreipk dėmesį, kad siuntos sekimo informacija Vinted gali būti atnaujinama iki 48 valandų.

Taip pat sekimo lange gali pažymėti siuntą kaip gautą (pvz., jei užsakymo būklė automatiškai neatsinaujino).

Problemos, susijusios su siuntos sekimu

Užsakymo būklė pasikeitė į „pristatytą“, bet savo prekės negavau. Spausk Turiu problemą susirašinėjimo su pardavėju lange ir pasirink, su kokia problema susidūrei, kad gautum tolimesnes instrukcijas.

Kad išspręstum problemas, susijusias su konkrečių užsakymų sekimu:

  1. Nueik į Pagalbos centro pagrindinį puslapį
  2. Pasirink reikiamą užsakymą

Tuomet tau bus pateiktos galimos problemos ir jų sprendimo būdai, susiję su tavo dabartine situacija.

Ar šis atsakymas pagelbėjo? ar