Techninės problemos

  1. Labai svarbu, kad tavo telefone būtų naujausia Vinted programėlės versija.

    Tau tereikia nueiti į Play Store savo telefone bei susirasti Vinted.lt programėlę (paieškoje suvesk raktažodį Vinted). Jei matysi mygtuką „Open“ (Atidaryti), vadinasi, turi naujausią programėlės versiją. Jei matysi mygtuką „Update“ (Atnaujinti), spustelk jį. Po atnaujinimo paleisk programėlę iš naujo ir patikrink, ar problema išnyko. 

  2. Pasitikrink, ar tavo telefone yra ne senesnė nei 4.4 Android OS (operacinė sistema). Senesnių versijų Vinted nepalaiko, todėl atsisiųsti programėlės negalėsi (tokiu atveju puslapiu siūlome naudotis per naršyklę).

    Tą gali pasitikrinti telefono parametruose: Settings → General → About Phone (Device) → Android version (Telefono nustatymai → Bendra → Apie → Versija. Visada gali matyti, ar telefono gamintojas leidžia atsinaujinti operacinę sistemą: tai gali padaryti nuėjęs į About Phone (Device) → Software (System) Update (Telefono nustatymai → Bendra → Apie → Atnaujinimų centras). Jei tik gali, atsinaujink savo telefono OS. 

  3. Svarbus paskutinis žingsnis: pabandyk išvalyti susikaupusius duomenis ir išsitrinti programėlę bei įsidiegti iš naujo.

    Tą gali atlikti taip: Settings → General → Apps (Application Manager) → Vinted.lt → „Clear cache“ (Telefono nustatymai → Bendra → Programėlės → Vinted.lt → Išvalyti duomenis). Po šių veiksmų išsitrink programėlę, perkrauk telefoną ir ją vėl įsidiek iš naujo. Eik į Play Store savo telefone, susirask Vinted ir spausk „Įdiegti“. Labai dažnai šie patarimai mūsų nariams padeda, tad drąsiai šiuos būdus išbandyk.

 

Jei atlikai visus veiksmus ir problema išliko, susisiek su mumis ir atsiųsk šią informaciją:

  • Ekrano vaizdą (screenshot), kaip atrodo klaida
  • Koks tavo tikslus telefono modelis
  • Kelinta operacinės sistemos versija tavo telefone: Settings → About device (About Phone) → Android version (Telefono nustatymai → Bendra → Apie → Android versija)
  • Kelinta mūsų programėlės versija yra tavo telefone. Kaip tai patikrinti: Vinted programėlės viduje eik į Profilio skiltį → paslink puslapį žemyn → Nustatymai → pačioje apačioje pamatysi programėlės versijos numerį (pvz.: v.5.7.1)

O kol lauki mūsų komandos atsakymo, gali naudotis mūsų puslapiu per naršyklę kompiuteryje arba mobiliajame telefone ( Vinted puslapis geriausiai veikia su Chrome ir Safari naršyklėmis).

  1. Labai svarbu, kad tavo telefone būtų naujausia Vinted programėlės versija.

    Tau tereikia nueiti į App Store savo telefone ir susirasti Vinted.lt programėlę (paieškoje suvesk raktažodį Vinted). Jei prie aprašymo matai mygtuką „Open“ (Atidaryti), vadinasi, tavo telefone yra naujausia programėlės versija. Jei matai mygtuką „Free“ arba „Update“ , tuomet spustelk šį mygtuką  jis rodo, kad programėlę reikia atnaujinti. Po atnaujinimo būtinai pasitikrink, ar problema pranyko.

  2. Pasitikrink, ar tavo telefono iOS (operacinė sistema) yra ne žemesnė nei iOS 9. Senesnių versijų Vinted nepalaiko, todėl atsisiųsti programėlės negalėsi (tokiu atveju puslapiu siūlome naudotis per naršyklę).

    Eik į Settings → General → About → Version (Telefono nustatymai → Bendra → Apie → Versija). Jei tavo iOS yra 8, tai reiškia, kad versija jau yra pasenusi ir ją gali atsinaujinti: General → About → Software Update (Bendra → Apie → Atnaujinimai). Jei tik gali, atsinaujink iOS telefone, nes jau kurį laiką nebeišleidžiame atnaujinimų iOS 8 vartotojams.

  3. Jei aukščiau minėti patarimai visgi nepadėjo išspręsti problemos, pabandyk programėlę perinstaliuoti.

    Ištrink ją iš telefono, perkrauk jį ir tuomet iš App Store savo telefone įsidiek ją iš naujo. Prisijunk ir pasižiūrėk, ar tai padėjo.

Jei atlikai visus veiksmus ir problema išliko, susisiek su mumis ir atsiųsk šią informaciją:

  • Klaidos ekrano vaizdą (screenshot)
  • Tikslaus telefono modelio pavadinimą
  • IOS versijos numerį (Settings → General → About → Version; Telefono nustatymai → Apie → Versija)
  • Mūsų programėlės versiją: Vinted programėlės viduje eik į Profilio skiltį → paslink puslapį žemyn → Nustatymai → pačioje apačioje pamatysi programėlės versijos numerį (pvz.: 3.27.3)

O kol lauki mūsų komandos atsakymo, gali naudotis mūsų puslapiu per naršyklę kompiuteryje arba mobiliajame telefone (Vinted puslapis geriausiai veikia su Chrome ir Safari naršyklėmis).

Jeigu susidūrei su problema naršyklėje, išmėgink šiuos veiksmus:

  1. Pabandyk įsijungti mūsų puslapį per kitą naršyklę, kurios nebandei iki šiol. Chrome, Safari yra geriausi variantai. Jeigu su kita naršykle problemos neliko, atlik toliau aprašytus veiksmus savo naudojamoje naršyklėje.
  2. Išvalyk naršyklės sukauptus duomenis (Cache ir Cookies).
  3. Uždaryk naršyklę ir paleisk ją iš naujo – patikrink, ar tai padėjo.
  4. Taip pat galite pasižiūrėti, ar tau nereikia atsinaujinti naršyklės. Čia gali pažiūrėti, ar tavo naršyklė yra atnaujinta.
  5. Perkrauk kompiuterį.
  6. Patikrinti, ar antivirusinė programa arba Ad-block naršyklės papildinys neblokuoja tam tikrų mūsų puslapio elementų.
Jei atlikai visus veiksmus ir problema išliko, susisiek su mumis ir atsiųskite šią informaciją: ­
  • Klaidos ekrano vaizdą (screenshot)
  • Kokią operacinę sistemą naudoji (Windows, Linux ar Mac) bei kurią versiją
  • Kokia tavo naršyklė ir kelinta jos versija. Visą šią informaciją rasi paspaudęs ant šios nuorodos (informacija mėlyname lange)

O kol lauki mūsų atsakymo, siūlome naudotis mūsų mobilia programėle.

Ar šis atsakymas pagelbėjo? ar
Susisiek su mumis